tråkigt

så nu börjar jag bli bättre men jag är inte helt frisk än. stackars mej :( maya har fått ögoninflamation nu också! det är verkligen jättesynd om henne. tur att hon inte har feber iaf :) men hon lär ta nån hemsk ögonsalva som hon inte alls tycker om. man får hålla på i nästan 10 minuter för att få i allt.

annars har det inte hänt mycket alls. jag är ju som sagt sjuk :P fast jag har fått lite pengar så nu kan jag köpa ett busskort så att jag kan ta mej nånstans och göra saker nu när andreas börjar kursen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

OOj just de julklappen, vafan att jag ska vara så glömsk!! Ska kolla vad som står på kvittot :P

2009-01-24 @ 11:23:16
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0