tisdag

nu sitter ungarna i badet dom har gått och längtat hela dagen och nu sitter dom och skrier att dom ska upp.. efter typ 5 minuter :P idag har vi storhandlat och vi har tillochmed lagat mat hemma. det är typ första gngen på 2 månader :P imorn börjar dagis så nu är det dags för alla rutiner igen. vi har vart rätt slarvig med det nu när dom har vart hemma.

idag vart mazdan såld kändes lite jobbigt när den bogserades iväg :P jag gillade verkligen den. den va skitful men grymmt skön. jag tyckte att vi kunde fixa upp den så jag kunde ha den och övningsköra i men det tyckte inte andreas så nu får han ju skylla sej själv om jag inte tar körkort :P

nej nu lär jag väll ta upp barnen ur vattnet så jag också får duscha dom låter lite småsura nu :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha gullungar, roliga dom :p

2009-01-06 @ 18:07:39
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0