segt

allt går så segt jag fattar inte varför. datorn är seg.eller bara när jag är på den här sidan ;P senaste inlägget jag skrev tog det 3 dagar innan det kom upp, jag har fortfarande inte fått mina pengar som jag skulle fått den 25e december. det går inte bra för mej just nu :P det är tur att jag har andreas annars skulle jag väll fått bo på gatan.. och så är jag så negativ just nu :P iofs är ja alltid det men lite extra nu. hatar vintern och att det ska vara så kallt jag vill inte ens gå ut och hur kul är det att sitta inne hela tiden? inte för att det r mycket varmare här. bara 15 grader! :O

ska till michelle idag iaf :) det är  bra  att det händer  nått kul. fast nu fick jag veta att vi bara har barnvakt i 2 timmar till självklart kan ingen ställa upp ens när det är viktigt. det är viktigt för mej att träffa henne men vem bryr sej om det?

hehe vilket glatt litet inlägg det här vart. men även jag har dåliga dagar. tro det eller ej :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blogg.se kan vara riktigt segt ibland fast jag har aldri varit med om att det har strulat med inläggen så länge:p

2009-01-05 @ 21:39:41
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0