lite upd?

kanske dags för det :P har inte orkat skriva.
just nu är jag sjuk :( och jättesocker sugen. det är så synd om mej men jag verkar vara den enda som tycker det :P

förrgår va verkligen ett äventyr. orkar inte skriva om det nu men det kommer bara jag får bli lite friskare :( fast nu har vi en pontiac transport se. den är verkligen gigantisk!

nu kom andreas hem och sa att han skulle börja på hfg på måndag! det är säkert skitbra jag har hört att det är den bästa jobbkursen :) men va fan ska jag göra då?!  han jobbar och barnen på dagis. och jag som inte klarar av att vara själv. jag kommer ju gå under :P

Kommentarer
Postat av: SabineMichelle

Ja åå Clea får komma och hålla dig sällskap :P

2009-01-26 @ 16:10:19
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0