läggning

snart är det dags för det :) eller anton sover redan det  är bara dom andra kvar som sitter och äter kvällsfika. jag förstår inte hur det kan ta en halvtimme att äta men det är nog mer prat och lek :P

nu har jag köpt en ny vagn med :)en emmaljunga scooter. jag har redan haft två såna till dom andra men det är helt klart den bästa vagnen vi har haft! och så hade jag tur så jag fick tag i precis lika färg som kevin hade så nu är det riktigt läskigt att se anton sitta i den för han är ju så lik kevin. känns som om man har åkt tillbaka i tiden och har kevin liten igen:P

nä nu är dom äntligen klara. dags att borsta tänder så jag och andreas kan få lite egentid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0