fredag

idag är anton frisk och glad och  går på dagis. skönt! snart ska jag ner på stan och kolla efter nå kläder att ha imorn. jag har ju rensat bort allt :P inte så smart men men. vet inte vad jaag vill ha ens :P annars får jag ta min vita "emo" klänning. jag har bara haft den en gång men jag tyckte den såg lite för emo ut för mej. fast det tyckte ju ingen annan så man får väll hoppas att dom hade rätt då :P imorn är det ju elvins stora dag :)det ska bli kul. tycker lite synd om jenny och emil som får stå där framme och alla knäpper kort och glor på dom. tur att dom inte är ensamma iaf! jag måste stryka pojkarnas skjortor med. gud va jobbigt :p

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att Anton belv frisk för vi här hemma verkar aldrig bli frisk =(

2009-02-01 @ 23:35:52
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0