2009

japp  då va det ett nytt år då :) vart inge sms igår jag tyckte att jag skulle vara smart och skicka ganska tidigt men det glömde jag ju så klart bort. så när jag väl skulle svara/skicka så va ju klockan så klart vid 12och då va det ju omöjligt :P kan bero på att jag har världens sämsta kontantskit med! men gårdagen vart iaf väldigt lyckad :) va jättekul att träffa michelle och clea iaf det andra va väll inte lika kul det kunde jag lika gärna vara utan.. men det är ju som vanligt med dom där människorna. först fick jag höra att det bara skulle bli nån öl till maten eftersom barnen va där men inte fan räckte det.. men då vet jag  att man inte ska göra mer saker med dom iaf..

försökte knäppa lite fina kort på fyrverkerierna  med men det gick inte så bra för mej :P

Kommentarer
Postat av: SabineMichelle

jaa de blev lite väl mkt drickande när dom små var med

2009-01-07 @ 14:08:32
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0